دعوت استاندار از مردم شريف استان دارالعباده يزد براي شركت در مراسم بزرگداشت عالم رباني حضرت آيت الله احمدي فقيه

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده " در پيامي به مناسبت سالگرد ارتحال فقيه اهل بيت (ع) حضرت آيت الله حاج شيخ محمد حسن احمدي فقيه آورده است:

اذا مات العالم ثلم في الاسلام ثلمه لايسدها شي

سالگرد ارتحال فقيه اهل بيت (ع) حضرت آيت الله حاج شيخ محمد حسن احمدي فقيه فرا رسيده و بار ديگر ياد و خاطره آن عالم رباني در اذهان مردم شريف و قدرشناس ايشان زنده مي گردد. ايشان عالمي پرهيزگار، زاهد و متخلق بود كه سالها عمر خود را در راه تحصيل و استفاده از عالمان و مجتهدان بزرگ حوزه هاي علميه و تدريس علوم اسلامي و تربيت طلاب و فضلاي بسيار و تحقيق و نگارش كتب ارزشمندي گذراند و در راه پيروزي نهضت بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي تلاش فراوان نمود و هميشه يكي از مدافعان ولايت فقيه به شمار مي رفت.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين عالم بزرگوار و پارسا، به پاس زحمات و خدمات علمي آن دانشمند گرانمايه از مردم شريف و عالم پرور استان يزد دعوت مي نمايم تا در مراسم بزرگداشتي كه به همين مناسبت پنج شنبه راس ساعت 21 مورخ 27/5/90 در محل مسجد روضه محمديه برگزار مي شود حضور گسترده و باشكوه داشته باشند.

ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم مسلمان و شريف استان در ماه مبارك رمضان، موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا